piątek, 21 lutego 2014

Rozdział 2

6 komentarzy:

  1. Ale fajne xd umisz pisać, umisz ;D kiedy następny ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tydzień będzie ;P ogólnie, rozdziały będą pojawiać się co tydzień

      Usuń
  2. Wybacz, że informuję Cię tutaj, ale spamownik masz pusty, więc nie wiem, czy z niego korzystasz. Jeśli chcesz, usuń ten komentarz.
    Na mniejsze-zlo.blogspot.com pojawił się nowy rozdział :)
    PS Twoje opowiadanie postaram się przeczytać już niedługo. Wybacz, ale ostatnio mam naprawdę bardzo mało czasu, więc w wolnej chwili na pewno wszystko nadrobię.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc, dzisiaj wpadłam na Twojego bloga i przeczytałam za jednym razem obydwa rozdziały. Bardzo spodobał mi się Twój styl pisania, aczkolwiek wyhaczyłam kilka słów, które według mnie są napisane nieprawidłowo: "Snape przechodzą między kościołami". Te kościoły mnie rozwaliły :D Nie mniej jednak, bardzo fajny rozdział, ciekawa historia. Będę wpadała niewątpliwie częściej!
    Swoją drogą, jeśli czytałaś trylogię S. Collins (oemdżi, polecam!), to zapraszam na mojego bloga o dalszych losach Katniss i 76. Igrzyskach Głodowych :)
    http://real--or--not--real.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz ;) Cóż rozdziały pisane są na telefonie (lepiej mi się pisze xD) no, ale telefon czy raczej słownik w telefonie ma swój własny rozum i są takie błędy jak są. Dlatego za wytknięcie każdego błędu dziękuje. Z chęcią też odwiedzę twojego bloga.
      Pozdrawiam,

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń